duminică, 11 octombrie 2009

Umilinta!


"Sîrbii au călcat în picioare o echipă română compusă din jucători care înainte de meci sînt băieţi prin cluburi şi în timpul partidei fetiţe pe teren".Cam asta este titlul in urma umilintei din Serbia.Pur si simplu ne-au calcat in picioare si este extrem de umilitor pentru toti Romanii.Cine e de vina?!Selectionerul desigur,nu are experienta necesara si plus ca nu a aranjat lotul cum trebuia.In Romania erau foarte multi jucatori de Nationala dar...no comment.M-am uitat la meci si de la 2-0 am inchis televizorul.L-am mai deschis in aprox 15-20 min si era 4-0 scorul.Cand am mai vazut si ultimul gol..am injurat rau de tot:).Foarte mare dreptate are titlul de mai sus.Jucatorii inainte de meci se duc prin cluburi la biliard si la pacanele in loc sa se antreneze ca doar nu joaca cu o echipa slaba totusi e Serbia.Hm..cam asta am avut de spus si cred k o sa suferim infrangeri usturatoare cu Lucescu pe banca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu