joi, 29 aprilie 2010

Earnest Valentino,copia fidela a lui Michael Jackson


În platoul emisiunii Happy Hour a sosit un invitat special: sosia lui Michael Jackson.

"Eu sunt Valentino, Michael Jackson e doar unul", a ţinut să declare artistul, precizând că este probabil cel mai mare fan al Regelui Pop, care a încetat din viaţă în iunie, anul trecut. Mai mult, când a venit vorba de momentul morţii adevăratului Michael Jackson, Earnest Valentino a povestit că a fost practic devastat şi că nu mai vroia să-l imite.

"Cu cinci zile înainte să moară eram în L.A. şi trebuia să avem o întâlnire să-l acompaniez în turneul This is It. Când am aflat că a murit am căzut în genunchi şi am fost copleşit de şoc. Îmi pierdusem prietenul, mentorul, şi din acel moment m-am încuiat în cameră o săptămână şi nu am mai vrut să mai fac spectacole. Mama lui Michael mi-a spus că trebuie să continui pentru că atunci când îl interpretez transmit mesajul său şi trebuie să-i ţin în viaţă spiritul. Am făcut o promisiune că atât timp cât voi mai respira, voi continua să transmit mesajul său, că dragostea este cheia tuturor problemelor şi că trebuie să ne iubim necondiţionat", a declarat Earnest Valentino.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu