luni, 12 octombrie 2009

De rasul camilelor!


De râsul cămilelor! Olăroiu: "Mă iau jucătorii la mişto la antrenamente că am luat cinci goluri!"Umilinţa suferită de România la Belgrad a făcut înconjurul lumii. Cosmin Olăroiu dezvăluie că fotbaliştii de la Al-Sadd, formaţia pe care acesta o antrenează, l-au ironizat după partida de sâmbătă seară. Nici măcar prietenii sârbi ai tehnicianului nu îşi explică cum a fost posibilă o astfel de diferenţă de scor.



Cum?!simplu..am mai spus-o si am sa o mai spun:Selectionerul!



"Îmi e ruşine după meciul cu Serbia. Râd jucătorii de mine la antrenamente că am luat cinci goluri. Mă iau toţi la mişto. M-am întâlnit şi cu prietenii mei sârbi, nici ei nu înţelegeau cum a fost posibil să ne bată la aşa scor.", a spus Oli la gsptv.



Nu numai tie Cosmine...la intreaga Romanie ii este rusine!



ciuda eşecului la scor, Oli are încredere în noul selecţioner: "Răzvan trebuie să gândească în perspectivă, să privească spre viitor. Eşecul cu Serbia e un efect, nu o cauză. El are acum oportunitatea să schimbe ceva la naţională."



Ce multe ar schimba daca ar pleca!nu e el de nationala cum nu sunt eu acum:-?matematician.Totusi sa privim si partea buna a lucrurilor.Miercuri jucam cu Feroe ar fi ceva daca i-am bate la scor poate o sa mai spalam din rusine(doamne ajuta).Sa ii uram succes Romaniei pentru ca are mare nevoie si mai vorbim miercuri dupa meci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu